VOORBEELD

PERSOONLIJKE GEGEVENS NAMEN:

KLAS:

 

BEGINSITUATIE

Beschrijf de beginsituatie van de leerling voordat de RT-begeleiding begon.

  • Testscores/observaties: [Relevante testresultaten en observaties]
  • Sterke punten: [Beschrijving van de sterke punten van de leerling]
  • Zwakke punten: [Beschrijving van de zwakke punten van de leerling]
NAAM TOETS VS DL I-V FN DLE
NAAM TOETS VS DL I-V FN DLE
NAAM TOETS VS DL I-V FN DLE
NAAM TOETS VS DL I-V FN DLE
DOEL

Omschrijf de specifieke doelen die je wilt bereiken met de RT-begeleiding.

  • Korte termijn doelen: [SMART doelen voor de korte termijn]
  • Lange termijn doelen: [SMART doelen voor de lange termijn]
RESULTATEN
NAAM TOETS VS DL I-V FN DLE
NAAM TOETS VS DL I-V FN DLE
NAAM TOETS VS DL I-V FN DLE
NAAM TOETS VS DL I-V FN DLE

 

 

Toetsmomenten/rapportmomenten:

PLAN VAN AANPAK Beschrijf methode, materialen, technieken en duur

 

OBSERVATIE EN VOORTGANG

Beschrijf de observaties en voortgang tijdens de sessies.

  • Observaties: [Gedetailleerde observaties tijdens de sessies]
  • Voortgang: [Beschrijving van de voortgang ten opzichte van de doelen]
  • Aanpassingen: [Eventuele aanpassingen in het plan]
EVALUATIE/CONCLUSIE Om de 6/8 weken evalueren
Scroll naar boven