PERSOONLIJKE GEGEVENS |
NAMEN:
KLAS:
|
BEGINSITUATIE |
Beschrijf de beginsituatie van de leerling voordat de RT-begeleiding begon.
- Testscores/observaties: [Relevante testresultaten en observaties]
- Sterke punten: [Beschrijving van de sterke punten van de leerling]
- Zwakke punten: [Beschrijving van de zwakke punten van de leerling]
NAAM |
TOETS |
VS |
DL |
I-V |
FN |
DLE |
|
|
|
|
|
|
|
NAAM |
TOETS |
VS |
DL |
I-V |
FN |
DLE |
|
|
|
|
|
|
|
NAAM |
TOETS |
VS |
DL |
I-V |
FN |
DLE |
|
|
|
|
|
|
|
NAAM |
TOETS |
VS |
DL |
I-V |
FN |
DLE |
|
|
|
|
|
|
|
|
DOEL |
Omschrijf de specifieke doelen die je wilt bereiken met de RT-begeleiding.
- Korte termijn doelen: [SMART doelen voor de korte termijn]
- Lange termijn doelen: [SMART doelen voor de lange termijn]
|
RESULTATEN |
NAAM |
TOETS |
VS |
DL |
I-V |
FN |
DLE |
|
|
|
|
|
|
|
NAAM |
TOETS |
VS |
DL |
I-V |
FN |
DLE |
|
|
|
|
|
|
|
NAAM |
TOETS |
VS |
DL |
I-V |
FN |
DLE |
|
|
|
|
|
|
|
NAAM |
TOETS |
VS |
DL |
I-V |
FN |
DLE |
|
|
|
|
|
|
|
Toetsmomenten/rapportmomenten: |
PLAN VAN AANPAK |
Beschrijf methode, materialen, technieken en duur
|
OBSERVATIE EN VOORTGANG |
Beschrijf de observaties en voortgang tijdens de sessies.
- Observaties: [Gedetailleerde observaties tijdens de sessies]
- Voortgang: [Beschrijving van de voortgang ten opzichte van de doelen]
- Aanpassingen: [Eventuele aanpassingen in het plan]
|
EVALUATIE/CONCLUSIE |
Om de 6/8 weken evalueren |